Ako začať s eshopom - vstupenka POPRAD
a
Vás pozývajú na popoludnie venované eshopom a to priamo v meste Poprad. Akým témam sa budeme venovať?
1. Praktické skúsenosti pre začínajúce eshopy
Aké sú očakávania dnešných zákazníkov? Aké sú rozdiely medzi návštevníkom, zákazníkom a fanúšikom? Na čo nezabudnúť pri tvorbe eshopu?
Prvá prednáška je venovaná vašim strategickým rozhodnutiam pre rozbeh online predaja. Je to praktický sprievodca postavenia eshopu. Prevedie vás vnútornými procesmi online predaja, a poradí ako následne ich preniesť do prípravy a realizácie riešenia. Poradí aj ako ušetriť čas a peniaze pri prvotnom naplnení produktov do eshopu.
Táto prednáška vám poskytne niekoľko netradičných inšpirácií ako čeliť výzve založenia eshopu. Otvorí obzor pre jeho ďalšie rozšírenie.
#distribúcia #saec #packeta #šablóny #feedy #sla
2. Ktoré vychytávky eshopu zvýšia váš predaj?
Nielen marketing predáva. Aj samotný softvér eshopu v sebe obsahuje funkčnosti, ktoré pri správnom využívaní zvýšia mieru predaja.
Chcete vedieť či rozposielanie emailov generuje obraty našim zákazníkom? Ako viete presvedčiť zákazníka aby nakúpil pri jednom nákupe viac? Ako funguje pripomenutie opusteného nákupného košíka? Ktorá funkcionalita vás odlíši od konkurencie a umožní vám predávať viac?
Praktické ukážky, tipy a automatizácia. V prednáške získate informácie o funkčnostiach, ktoré dokážete skutočne efektívne využiť vo vašom online predaji.
#newsletter #upselling #ux #filtrovanie #našepkávač #sezónne_akcie
3. Umelá inteligencia (AI) prakticky
Potrebujete napísať email, článok, alebo reklamný post na facebook? Skvelý inzerát, alebo popis produktu? Aký nástroj na čo využiť? Ako ňou nepomáhať konkurencii?
Získajte celkový vhľad do tvorby obsahu s umelou inteligenciou. Tipy na bezplatné aj platené nástroje, ceny a dôvody. Výhody aj nevýhody obsahu tvoreného s pomocou AI. Povieme si o kybernetickej bezpečnosti a aj príklady toho na čo rozhodne AI nevyužívať.
Prednáška sa bude niesť v duchu praktických príkladov, ktoré vám už dnes môžu pomôcť v akomkoľvek písomnom prejave.
#gemini #prompty #smodin #seo #nákupná_cesta #role #gdpr
4. Ako na marketing: Priority, očakávania a prax
Eshop je spustený, čo ďalej? Ktorý marketingový kanál si vybrať? Na čo nezabudnúť pri tvorbe profilu na sociálnych sieťach? Heuréka, alebo reklama v Google?
Táto prednáška vám poskytne prehľad marketingových kanálov pre rôzne typy tovaru. Získate informácie o tom, čo od eshopu očakáva Google na to, aby ste sa s ním umiestnili čo najvyššie. Ktorý typ reklamy vám pomôže pri štarte a ktorý zasa v dlhodobom horizonte.
Buď investujete do reklamy svoj čas, alebo svoje peniaze. Oboje je výhodnejšie s vedomosťami, ktoré môžete získať na tejto prednáške.
#ucg #spätné_odkazy #cena_výkon #seo #ppc #social
Časový harmonogram
• 12:30 – 13:00 registrácia
• 13:00 - 13:40 Praktické skúsenosti pre začínajúce eshopy
• 13:40 – 14:20 Ktoré vychytávky eshopu zvýšia váš predaj?
(20 min. coffee break)
• 14:40 – 15:20 Umelá inteligencia (AI) prakticky
• 15:20 – 16:00 Ako na marketing: Priority, očakávania a prax
• diskusia
Prečo sa zúčastniť?
• Aby ste pri rozbehu online podnikania neťahali za kratší koniec
• Aby ste ušetrili kopu času študovaním problematiky
• Aby ste už dnes videli cesty pre zvyšovanie predaja
• Aby ste neriskovali za hranicou zákona
• Aby ste ušetrili na reklame
Pre koho je podujatie určené?
Pre podnikateľov, ktorí chcú rozbehnúť svoj eshop, alebo online predaj služieb. Diskusia poskytuje priestor pre všetky vaše otázky.
Čo je zahrnuté v cene?
• Účasť na podujatí
• Káva, minerálka, občerstvenie
• Písacie potreby
• Prednášky v PDF forme odosielané emailom po podujatí
• Demo eshopu až na 100dní (76 dní naviac oproti štandardnej demo verzii)
Videozáznam a prednášky
Všetkým zúčastneným budú poskytnuté podklady prednášok, videozáznam nebude vyhotovený. Najviac informácií aj v diskusiách získajú osobne zúčastnení.
Prednášajúci
Miloš Šablatúra
Výkonný riaditeľ, WEBY GROUP, s.r.o.
“Vízia a stratégia ako byť na trhu ziskový je pre každú firmu základ. Nasleduje zavedenie procesov a ich riadenie. To je moja úloha v našej firme a to je aj to čo viem ukázať pri zavádzaní eshopov do praxe.”
Tomáš Benc
Výrobný riaditeľ divízie UNIobchod, WEBY GROUP, s.r.o.
“Za každým kliknutím sa skrýva príležitosť. Denne sa stretávam s požiadavkami našich klientov a hľadám spolu s kolegami riešenia, ktoré by ešte viac uľahčovali spravovanie e-shopu, šetrili čas a zároveň prispievali k zvyšovaniu konverzií.”
Katarína Gavurová
Riaditeľka divízie Virtualne, WEBY GROUP, s.r.o.
“Môj pohľad na marketing je výsledkom intenzívneho štúdia a vášne pre túto oblasť. Získané poznatky s kolegami prenášame do funkčností firemných profilov a mikrowebov. V praktickej forme ich rada odovzdávam prostredníctvom nášho firemného blogu a webinárov. ”