- Úvod
- >>
- E-shopy pod lupou - tour
- >>
- Ako zvýšiť efektivitu svojho eshopu automatizáciou
Ako zvýšiť efektivitu svojho eshopu automatizáciou
Vás pozýva na dopoludnie venované eshopom. Akým témam sa budeme venovať?
1. Automatizujte svoj biznis prepojeniami eshopu (na dodávateľov, na ekonomický systém ...)
Trápite sa s ručnou aktualizáciou produktov, nesúladom skladových zásob medzi eshopom a ekonomickým systémom či neefektívnou administratívou?
Táto prednáška vám ukáže, ako pomocou automatizácie → od prepojenia s dodávateľmi cez feedy až po napojenie na ekonomický systém: Zjednodušiť správu e-shopu, znížiť chybovosť a šetriť čas aj peniaze. Získate praktický prehľad o tom, kedy a ako začať s automatizáciou obchodných procesov, vrátane konkrétnych ukážok z praxe.
#ekonomika #feedy #prenos_dát #synchronizácia #konektory
2. Ušetrite čas na správu eshopu a zvyšujte predaj s nástrojmi automatizácie a umelej inteligencie
Ako jednoducho segmentovať zákazníkov podľa toho čo nakúpili? Ako vám ušetrí čas integrovaný newsletter? Ako postaviť efektívnu predajnú akciu ktorá sa po skončení uprace automaticky sama? Chcete vedieť či rozposielanie emailov generuje obraty našim zákazníkom? Ako funguje pripomenutie opusteného nákupného košíka? Ako vám môže pomôcť umelá inteligencia pri tvorbe obsahu a predaji?
Praktické ukážky nástrojov automatizácie a predajné tipy. V prednáške získate informácie o funkčnostiach, ktoré dokážete skutočne efektívne využiť vo vašom online predaji.
#newsletter #upselling #ux #chatbot #opustený_košík #sezónne_akcie
3. Praktické ukážky práce so softvérom eshopu
Ako vyzerá administrácia eshopu? Ako vyzerá nastavenie a sledovanie napojení na dodávateľov? Spracovanie objednávky s napojením na Packeta?
Táto prednáška vám ukáže praktickú prácu s eshopový systémom, jednoduchosť administratívneho rozhrania aj to, aké odpovede nájdete vo videonávodoch, manuáloch, alebo informáciách o nových pripravovaných zmenách v rámci aktualizácie systému.
Stiahnete si svoju vlastnú demo verziu eshopu, ktorú môžete okamžite začať používať a preskočte svoju konkurenciu.
#produkty #objednávky #aktualizácia #zákazníci #automatizácia
Časový harmonogram
-
09:00 - 09:45 Automatizujte svoj biznis prepojeniami eshopu (na dodávateľov, na ekonomický systém ...)
-
09:55 - 10:35 Ušetrite čas na správu eshopu a zvyšujte predaj s nástrojmi automatizácie a umelej inteligencie
-
10:45 - 11:25 Praktické ukážky práce so softvérom eshopu
-
Diskusia - priestor na vaše otázky
Prečo sa zúčastniť?
- Naučíte sa automatizovať prepojenie e-shopu s ekonomickým systémom a znížiť náklady
- Získate praktické tipy na zvyšovanie predaja využitím funkcionalít e-shopu a AI
- Dostanete predĺženú demo verziu e-shopu na 100 dní na okamžité testovanie
- Budete mať možnosť konzultovať svoje otázky priamo s expertmi
- Účastníci predchádzajúcich podujatí potvrdili vysokú praktickú hodnotu prezentovaných informácií
Ako hodnotili podobné podujatia účastníci?
"Podujatie bolo bohaté na aktuálne informácie a na praktické skúsenosti. Celkový dojem z podujatia bol vynikajúci. Lektori prešli všetkými kľúčovými krokmi, ktoré sú nevyhnutné pri založení e-shopu. Stručné a jasné kroky, praktické rady a moderné technológie boli predstavené veľmi efektívne. Takéto podujatie odporúčam každému, kto začína svoje podnikanie rozširovať v oblasti e-commerce."
Renáta Pancuráková, majiteľka
www.vidyzo.sk │ Oblečenie pre vysokých mužov
"Prednáška o budovaní eshopu bola pre mňa veľkým prínosom. Nielenže školitelia dopodrobna prešli jednotlivé kľúčové kroky, vysvetlili terminológiu, ale taktiež nám ukázali, na čo je potrebné sa zamerať od začiatku vytvorenia vlastného eshopu. Oceňujem reálne príklady a praktické ukážky z praxe, ktoré nám pomohli lepšie pochopiť stratégiu budovania vlastnej značky.
Páčilo sa mi že na záver bola diskusia a priestor na naše vyčerpávajúce otázky, na ktoré nám školitelia ochotne odpovedali a taktiež nás nasmerovali na správne fungovanie nášho eshopu. Odchádzala som s pocitom lepšieho pochopenia témy a fungovania eshopu samotného. Prednášku určite odporúčam všetkým, ktorí chcú svoje podnikanie premiestniť aj do online sveta, len nevedia jednotlivé kroky a odkiaľ by mali začať.
Tatiana Ďurišová, konateľka
www.odevy-apis.sk │Pracovné odevy
"Na prednáške ako “Ako začať s eshopom” sme sa zúčastnili s manželkou. Do Púchova sme cestovali z Martina bez očakávaní a skôr zo zvedavosti. Zaujímala nás diskusia, novinky a tipy čo robiť pri prevádzke eshopu inak a lepšie.
Boli sme zvedaví, ako okrem vlastnej inteligencie použiť s citom a triezvo aj tú “umelú” Veľmi sa nám páčila práve táto časť prednášky. Oceňujeme formu a podanie tejto témy. Obsah bol poučný, aktuálny a zároveň vtipný. Osobne som sa staval k tejto modernej pomôcke v podnikaní trošku s pohŕdaním. Po prednáške som však zmenil názor a za seba som rád, že som sa ho zúčastnil. Počas podujatia sa vystriedalo viacero prednášajúcich a tém. Myslím, že si každý našiel “to svoje” a veľmi oceňujem formát podujatia s možnosťou otvorenej diskusie v jej závere.
Absolvoval som v živote už mnoho rôznych nepovinných a tiež povinných prednášok, ktoré mi “vyšumeli”. Na tejto Tour som sa však cítil veľmi príjemne a obohacujúco. Ďakujem a verím že to nebolo posledné stretnutie!"
Pre koho je podujatie určené?
Pre podnikateľov, ktorí majú eshop, a ktorí hľadajú nové cesty ako posunúť svoje online podnikanie.
Čo je zahrnuté v cene?
• Účasť na podujatí
• Prednášky v PDF forme odosielané emailom po podujatí
• Demo eshopu až na 100dní (76 dní naviac oproti štandardnej demo verzii)
Prednášajúci
Miloš Šablatúra
Výkonný riaditeľ, WEBY GROUP, s.r.o.
“Vízia a stratégia ako byť na trhu ziskový je pre každú firmu základ. Nasleduje zavedenie procesov a ich riadenie. To je moja úloha v našej firme a to je aj to čo viem ukázať pri zavádzaní eshopov do praxe.”

Výrobný riaditeľ divízie UNIobchod, WEBY GROUP, s.r.o.
“Za každým kliknutím sa skrýva príležitosť. Denne sa stretávam s požiadavkami našich klientov a hľadám spolu s kolegami riešenia, ktoré by ešte viac uľahčovali spravovanie e-shopu, šetrili čas a zároveň prispievali k zvyšovaniu konverzií.”
Katarína Gavurová
Senior projekt manažér, WEBY GROUP, s.r.o.
“Môj pohľad na predaj a marketing je výsledkom intenzívneho štúdia a vášne pre túto oblasť. Získané poznatky s kolegami prenášame do funkčností firemných profilov a mikrowebov. V praktickej forme ich rada odovzdávam prostredníctvom nášho firemného blogu a webinárov. ”