- Úvod
- >>
- E-shopy pod lupou - tour
- >>
- Podujatie: Ako začať s eshopom - vstupenka Prešov
Podujatie: Ako začať s eshopom - vstupenka Prešov
&
Vás pozýva na popoludnie venované eshopom a to priamo v meste Prešov. Akým témam sa budeme venovať?
1. Ako na eshop?
Aké sú očakávania dnešných zákazníkov? Aké sú rozdiely medzi návštevníkom, zákazníkom a fanúšikom? Na čo nezabudnúť pri tvorbe eshopu?
Objavte osvedčené postupy pre úspešný štart a rast. Prvá prednáška je venovaná vašim strategickým rozhodnutiam pre rozbeh online predaja. Je to praktický sprievodca postavenia eshopu. Prevedie vás vnútornými procesmi online predaja, a poradí ako následne ich preniesť do prípravy a realizácie riešenia. Poradí aj ako ušetriť čas a peniaze pri prvotnom naplnení produktov do eshopu.
Táto prednáška vám poskytne niekoľko netradičných inšpirácií ako čeliť výzve založenia eshopu. Otvorí obzor pre jeho ďalšie rozšírenie.
#distribúcia #saec #packeta #šablóny #feedy #sla
2. Vychytávky eshopu
Nielen marketing predáva. Aj samotný softvér eshopu v sebe obsahuje funkčnosti, ktoré pri správnom využívaní zvýšia mieru predaja.
Chcete vedieť či rozposielanie emailov generuje obraty našim zákazníkom? Ako viete presvedčiť zákazníka aby nakúpil pri jednom nákupe viac? Ako funguje pripomenutie opusteného nákupného košíka? Ktorá funkcionalita vás odlíši od konkurencie a umožní vám predávať viac?
Praktické ukážky, tipy a automatizácia. V prednáške získate informácie o funkčnostiach, ktoré dokážete skutočne efektívne využiť vo vašom online predaji.
#newsletter #upselling #ux #filtrovanie #našepkávač #sezónne_akcie
3. Praktické ukážky práce so softvérom eshopu
Ako vyzerá administrácia eshopu? Ako sa jednoducho naplní produkt do eshopu? Ako vyzerajú objednávky v eshope?
Táto prednáška vám ukáže praktickú prácu s eshopový systémom, jednoduchosť administratívneho rozhrania aj to, aké odpovede nájdete vo videonávodoch, manuáloch, alebo informáciách o nových pripravovaných zmenách v rámci aktualizácie systému.
Stiahnete si svoju vlastnú demo verziu eshopu, ktorú môžete okamžite začať používať a preskočte svoju konkurenciu.
#produkty #objednávky #aktualizácia #zákazníci #automatizácia
4. Ako vytvoriť víťaznú stratégiu
Viete koľko firiem zlyháva v prvých rokoch podnikania? Prečo? Ako a čo je dobré si premyslieť hneď teraz?
Ukážeme vám, aké kľúčové je mať dobre definovanú stratégiu pre úspech v podnikaní. Najmä v oblasti e-commerce. Naučíte sa, ako správne využívať SWOT analýzu na identifikáciu príležitostí a riešenie potenciálnych hrozieb, čo vám umožní efektívne plánovať a posilniť svoj e-shop. Povieme vám ako efektívne skombinovať online a offline podnikanie.
#stratégia_podnikania #swot_analýza #eshop_rozvoj #marketingová_stratégia #mspp_podpora
Časový harmonogram
-
12:00 – 12:20 Registrácia
-
12:20 – 13:15 Ako na eshop?
-
13:15 – 14:00 Vychytávky eshopu
-
14:00 – 14:30 Prestávka na kávu, občerstvenie a networking.
-
14:30 – 15:15 Praktické ukážky práce so softvérom eshopu
-
15:15 – 16:00 Ako vytvoriť víťaznú stratégiu
-
16:00 – 17:00 Diskusia, networking a AHA momenty.
Prečo sa zúčastniť?
• Aby ste pri rozbehu online podnikania neťahali za kratší koniec
• Aby ste ušetrili kopu času študovaním problematiky
• Aby ste už dnes videli cesty pre zvyšovanie predaja
• Aby ste neriskovali za hranicou zákona
• Aby ste ušetrili na reklame
Ako hodnotia naše podujatia účastníci?
"Podujatie bolo bohaté na aktuálne informácie a na praktické skúsenosti. Celkový dojem z podujatia bol vynikajúci. Lektori prešli všetkými kľúčovými krokmi, ktoré sú nevyhnutné pri založení e-shopu. Stručné a jasné kroky, praktické rady a moderné technológie boli predstavené veľmi efektívne. Takéto podujatie odporúčam každému, kto začína svoje podnikanie rozširovať v oblasti e-commerce."
Renáta Pancuráková, majiteľka
www.vidyzo.sk │ Oblečenie pre vysokých mužov
"Prednáška o budovaní eshopu bola pre mňa veľkým prínosom. Nielenže školitelia dopodrobna prešli jednotlivé kľúčové kroky, vysvetlili terminológiu, ale taktiež nám ukázali, na čo je potrebné sa zamerať od začiatku vytvorenia vlastného eshopu. Oceňujem reálne príklady a praktické ukážky z praxe, ktoré nám pomohli lepšie pochopiť stratégiu budovania vlastnej značky.
Páčilo sa mi že na záver bola diskusia a priestor na naše vyčerpávajúce otázky, na ktoré nám školitelia ochotne odpovedali a taktiež nás nasmerovali na správne fungovanie nášho eshopu. Odchádzala som s pocitom lepšieho pochopenia témy a fungovania eshopu samotného. Prednášku určite odporúčam všetkým, ktorí chcú svoje podnikanie premiestniť aj do online sveta, len nevedia jednotlivé kroky a odkiaľ by mali začať.
Tatiana Ďurišová, konateľka
www.odevy-apis.sk │Pracovné odevy
"Na prednáške ako “Ako začať s eshopom” sme sa zúčastnili s manželkou. Do Púchova sme cestovali z Martina bez očakávaní a skôr zo zvedavosti. Zaujímala nás diskusia, novinky a tipy čo robiť pri prevádzke eshopu inak a lepšie.
Boli sme zvedaví, ako okrem vlastnej inteligencie použiť s citom a triezvo aj tú “umelú” Veľmi sa nám páčila práve táto časť prednášky. Oceňujeme formu a podanie tejto témy. Obsah bol poučný, aktuálny a zároveň vtipný. Osobne som sa staval k tejto modernej pomôcke v podnikaní trošku s pohŕdaním. Po prednáške som však zmenil názor a za seba som rád, že som sa ho zúčastnil. Počas podujatia sa vystriedalo viacero prednášajúcich a tém. Myslím, že si každý našiel “to svoje” a veľmi oceňujem formát podujatia s možnosťou otvorenej diskusie v jej závere.
Absolvoval som v živote už mnoho rôznych nepovinných a tiež povinných prednášok, ktoré mi “vyšumeli”. Na tejto Tour som sa však cítil veľmi príjemne a obohacujúco. Ďakujem a verím že to nebolo posledné stretnutie!"
Pre koho je podujatie určené?
Pre podnikateľov, ktorí chcú rozbehnúť svoj eshop, alebo online predaj služieb. Diskusia poskytuje priestor pre všetky vaše otázky.
Čo je zahrnuté v cene?
• Účasť na podujatí
• Káva, minerálka, občerstvenie
• Písacie potreby
• Prednášky v PDF forme odosielané emailom po podujatí
• Demo eshopu až na 100dní (76 dní naviac oproti štandardnej demo verzii)
Videozáznam a prednášky
Všetkým zúčastneným budú poskytnuté podklady prednášok, videozáznam nebude vyhotovený. Najviac informácií aj v diskusiách získajú osobne zúčastnení.
Prednášajúci
Miloš Šablatúra
Výkonný riaditeľ, WEBY GROUP, s.r.o.
“Vízia a stratégia ako byť na trhu ziskový je pre každú firmu základ. Nasleduje zavedenie procesov a ich riadenie. To je moja úloha v našej firme a to je aj to čo viem ukázať pri zavádzaní eshopov do praxe.”
Výrobný riaditeľ divízie UNIobchod, WEBY GROUP, s.r.o.
“Za každým kliknutím sa skrýva príležitosť. Denne sa stretávam s požiadavkami našich klientov a hľadám spolu s kolegami riešenia, ktoré by ešte viac uľahčovali spravovanie e-shopu, šetrili čas a zároveň prispievali k zvyšovaniu konverzií.”
Katarína Gavurová
Riaditeľka divízie Virtualne, WEBY GROUP, s.r.o.
“Môj pohľad na marketing je výsledkom intenzívneho štúdia a vášne pre túto oblasť. Získané poznatky s kolegami prenášame do funkčností firemných profilov a mikrowebov. V praktickej forme ich rada odovzdávam prostredníctvom nášho firemného blogu a webinárov. ”
Radovan Mamrilla