Webinár: Základy GA4, praktický sprievodca Google Analytics
1. Prehľad a základné charakteristiky GA4
- Základné princípy merania v GA4
- Rozdiely medzi GA4 a pôvodnými Universal Analytics (UA)
- Miera interakcie a miera okamžitých odchodov
2. Praktické využitie štatistík
- Výber a sledovanie kľúčových prehľadov v GA4
- Ktoré prehľady sú najužitočnejšie pre vaše ciele
- Prispôsobenie prehľadov, ich sťahovanie a zdieľanie
- Nastavenie prepojenia GA4 so Search Console A Google Ads
3. Režim súhlasu, správa súhlasov v GA4 (Consent mode)
- Definícia a funkcionalita Režimu súhlas
- Nastavenie a správa súhlasov v GA4, konfigurácia a kontrola správneho nastavenia
- Prepojenie režimu súhlasu s cookies lištou všeobecne na webe / eshope
- Konfigurácia a integrácia GA4 a režimu súhlasu v redakčných systémoch UNIsite a UNIobchod
4. Otázky a diskusia
BONUSOVÁ téma:
First party data - využitie vlastných dát z eshopu v systéme UNIobchod
Definícia first party = vaše vlastné autentické dáta nezávislé od extrených zdrojov
Význam a využitie vlastných dát pre personalizáciu a zlepšenie zákazníckej skúsenosti.
Dáta a dôležitosť získavania súhlasu zákazníkov na spracovanie ich údajov v súlade s GDPR a inými pravidlami na ochranu údajov.
Ing. Eva Šablatúrová
produktový a marketingový špecialista
Mojím krédom je: " Každá ponuka pre akýkoľvek produkt alebo službu má svojho odberateľa.“ Ako ho nájsť cez newsletrové kampane, Google vyhľadávanie alebo cez Google Ads reklamu ? To je zadanie práve pre mňa. Podelím sa s vami o skúsenosti, rady a tipy z praxe. Súčasne sa zaoberám aj problematikou štatistík Google Analytics, Search Console aj Google My Bussines.